Populära inlägg

torsdag 29 mars 2012

2012-03-29 TORSDAG -15 DAGAR KVAR

God morgon i gen
I går pratat jag med JC i gen om att jag komer att åka hem till Sverige och att joakim ,emelie och Peder komer den 12 april för att hämta mig.
Vilket han sa att jag alldrigt hade sagt förut phu jag blir tossig på den killen.
I alla fall så bestämdes det att vi skulle tömma huset i Bergues så på så sätt så komer dom hit i stället och vi packar allt här i  från för att dra vidare tillo SV sedan.
Så jag antar att vi ska pcka allt i helgen så det känns skönt.
Tänk nu är det bara 15 dagar kvar sedan är jagg hemma i Sverige.
I dag har jag även ringt tilol Sahlgrenska och bekräftat att jag komer att åka hem så jag är säkert hemma den 13-14 april så jag kan få en tid hos dom så´vi kan ändra medecinerna till den sv samt insulinet så jag kan få bli normal i gen.
Och jag var varmt välkomenn till sahlgrenska när jag nu kommer hem. Dom skulle sända en tid till mig via posten till källebergsgatan ganska omgående.
I dag komer det att bli fint väder här nere och jag och Lalla har lite att fixa med bank och papper mm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar