Populära inlägg

torsdag 29 mars 2012

2012-0326 MÅNDAG -18 DAGAR KVAR

Jaha då var nman här i gen då på strul sjukhuset Foch där dom inte har en aning om något.
Jag kom fram vid 12 tiden i dag och fick då reda på att denna dag var instäld, Ojoj som sagt komunikationen den är kanon bra här. Efter mycket om och men så fick jag i alla fall stanna så jag slapp att åka fram och tillbaka mellan Dunkerque och Foch.Jag fick en säng kl:18,30.
klockan 1900 fick jag mat för första gången och då hade ja inte ättit sedan kl 0700.
Maten bestod av en blodig kött bit som simmade i sitt eget blod blä så detta kunde jag absolut inte äta så vad jag fick i mig var c:a 1,5 dl coscos 1 st päron så det blev inte mycket mat för min del hehe.
Att vara diabetiker här i fr är tydligen ingenting utan man äter och lever som vanligt. man kan gå utan mat en hel dag bara man tar sitt insulin och tablettensa så är allt bra enligt FR. Detta är värkligen skrämmande situation.
Detta sjukhus har någ fått ta emot alla mina tårar toro jag för dett är ett ställe som jag värkligen hatar och det är och känns så skönt att detta är sissta gången jag besöker Foch . Så i morgon så kommer jag att få göra alla undersökningar på en dag så då blir det ingen mat i morgon häller.
Det enda positiva med detta är ju att man går ner i vikt fast på fel sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar