Populära inlägg

lördag 24 mars 2012

2012-03-24 LÖRDAG och 21 Dagar kvar

Ja då var det lördag  det är nu bara 2 lördagar kvar som jag är i FR:
Äntligen rör det på sig lite och på mondag ska ja till Foch ynk yrs fy blä men men det är ett moste och det är i alla fall sissta gången som jag åker dit för nästa gång åker jag till Sahlgrenska i GBG vilket är lite roligare om inget annat så kan jag språket bättre och jag har även möjligheter att i fråga sätta lite mer angående mina medeciner vilket är kanon skönt.
Och så har jag pratat med Malin Lindberg min dotters kompis hon ska hjälpa mig med mitt hår alla är så himla snälla mot mig.
Och så har jag fått reda på vart jag kan köpa ut planksteks plankor bligt och det är på Ullared förstårs hehe. Haf skrivit ut på FB om någon åker dit om dom kan kolla vad priset ligger på så man vet hur mycket det kan kosta .
Men gudarna ska veta att jag redan nu längtar hem och önskade så att jag var hemma redan.

I kväll ska jag till Vinnie för att äta vi ska en sissta tjej kväll för sedan blir det fult upp för min del när jag kommit hem från Foch .
Sedan hoppas jag att Vinnie och James kan komma till SV och hälsa på och det tror jag nog att dom gör för det betalar nog Alain så gärna eller så vill han följa med oxo upp till SV

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar