Populära inlägg

fredag 23 mars 2012

2012-03-23 FREDAG 20 DAGAR

Japp då är det 20 dagar kvar tills jag är hemma .
Lite svårt att fatta att jag snart ska få vara i min lägenhet i Viskafors och få sova där i en aldeles ny säng som Joakim och Emelie har stält dit. Moste säga att jag vet inte riktigt om jag tror på detta ännu men som sagt så har ju inte ordet eller vänta varit min starkA sida alls och är inte det häller.
På mondag ska ja till Foch bför sissta gången sedan blir det på sahlgrenska i GBG hedhe kaqn inte fatta att jag kan få koma hem.
Jag moste ännu en gång jo jag vet att jag är en tjatig gammal tant men jag moste för det finns inga ord som kan sägas . Men jag moste Tacka alla mina unde3rbara vänner nära okära barn barnbarn mm för allt vad ni gjort för mig under denna tid och specielt det sissta 2 åren för det gick så fort utför att jag inte riktigt följde med alls varken psykiskt eller fysiskt.
Jag var ju hemma förra året i feburarie mars men jag kommer inte så mycket i håg för jag var ganska dålig redan då.
Men att nu veta att jag får komma hen för alltid det känns helt underbart vist kommer jag att sakna allt här nere det ska ja inte stick under stolen med men saknaden av mina nära och kära den sitter mer än det som är här.
Så som ni alla har stält upp och puffat och peppat mig ny som gamla vänner och som stälde upp för mina barn under de3n mäst kristiska tiden då jag blev sövd tills jag vakna och 1 månad efter att inget skulle hända. Ni vet vilka ni är5 och ni är guld världa som har ställt upp för okända människor en del av er har vi intte ens sett i värkligheten utan bara via fb mm Et stor tack och en stor fr bamse kram till er alla.

Så i dag avsluta jag mitt projekt med Ludos panorama fönster satte dit tyget och ramarna ska åka dit och fota detta i morgon och då hoppas jag att Ludo har satt dit några foton i ramarna på så sätt så har jag både före under och efteråt . Så kan jag göra en liten skräpp bok katalog till han när han blir ett år gamal som tattoo artist kan va kul o ge han detta.Kommer att läga ut bilderna när det är färdigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar