Populära inlägg

söndag 25 mars 2012

2012-03-25 LÖRDAG -19 DAGAR

19 Dagar kvar tills jag är hemma i SV en underbar känsla men oxo ganska overklig ännu så länge med delqade känslor känner jag mig både glad och ledsen.
Glad att äntligen få vara nära mina barnbarn men ledsen att förlora kontakten med James då han är så pass ung att han hinner att glömma av mig.
Men blod är tjockare än vatten så det känns mer skönt att få komma hem till SV i gen och bara få vara.
Att bara få ha vetskapen om att det bara är att ploka upp telefon o ringa om det är okej att man kommer över på en kopp kaffe bara vetskapen gör att jag känner mig glad.
I går var jag hios Vinnie och åt kina mat i gen det var underbart gott. Och James han spelade över som vanligt fult ös på den lille killen fram till 21,30 sedan vart det bingen både för han och mig hehe.
Vist kommer jag att sakna havet här nere men jag kan ju ändå inte vara på balkongen utan moste åka ner dels så använder jc det som sin rök ruta men sedan har han gjort i ordning balkongen på hans eget lilla vis ena vägen med speglar vilket ser för jävligt ut och andra sidan med vit trä panel vilket är ganska okej men speglarna tar bort trä panelen och sedan går det inte att titta ut längre. då det blir aldeles för ljust på balkongen och instängt då balkongen är inglasad.
Synd att han förstört balkongen på det viset men men inte min lägenhet utan hans så han gör vad han vill. Men i mina ögon så ser det för jävligt ut inte snygt alls.
Sedan   har han lagt panel golv vilket apsolut inte passar på ett balkong golv utan det blir förstört ganska så omgående vilket har hänt golvet har rest sig och nu är det bubbligt i stället. Vilket ja taklade om för han att man kan inte lägga sådant golv i ett ute rum men jo då det kunde man vist enligt han fast frågar man han nu  så har han alldrig sagt detta. JUag säger bara en sak vissa karlar är så affla envetna och kan inte ståp för vad dom säger alls vilket är ganska så synd. Men men han får skylla sig skälv. Den dagen han ska sälja lägenheten så får han inte så mycket för den då den ser sämmre ut nu än när vi köpte den men inte mina bekymmer alls utan hans som tur är phu.
I morgon så åker jagg i väg till Foch så då kommer jagg inte åt internät alls hehe som vanligt men sedan när jag kommer hem så blir det nog inte så mycket tid över till att sitta vid datan då jag moste packa det sissta och se vart och hur jag ska packa allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar