Populära inlägg

söndag 1 april 2012

2012-04-01 SÖNDAG -12 DAGAR KVAR

ojoj hua ligen vad det går undan nu hihi nu är det bara 12 dagar kvar tills dom kommer mina änglar.
Sedan bär det av hem till SV gud vad skönt även om jag nu får inställa mig på sahlgrenska i gbg SÅ ÄR DET ÄNDÅ HEM LJUVA HEM.
tt bo så pass länge utomlands som jag gjort ja det är ju fler än jag som bott eller fortfarande bor utomlands men som har det betydligt bättre än vad jag har det här. Jag längtar hem i hem i alla fall.
Även om jag nu kommer att sakna allt här nere så är det ingenting mot vad jag saknar allt hemma där jag kan sätta upp ja jag vet löjligt men bara att kunna få sätta upp gardiner fixa med lite blommor i fönstren och lite prydnasaker bara det gör att det blir så mycket trevligare.
Som jag har det nu så är allt vitt inga gardiner inga blommor i fönstrena mm och en baölkong som är täckt med speglar nja det är absolut inte min stil, alls. Men men nu kan han fixa i ordning SIN lägenhet som HAN vill utan att ha någon som lägger sig i för jag får ju i alla fall inte bestämma hur det ska se ut alls och jag får inte ens pynta haha men det ska jag göra hemma i sv .
Ja tror nu inte att jag får pynta fnatt nej då men färg på väggarna och gardiner i fönstrerna och lite blommor det gör så mycket och lite kort framme på barn och barnbarn och sambons det gör så mycket.
och bara kunna få liga och läsa en bok i fred mm härligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar