Populära inlägg

tisdag 10 april 2012

2012-04-10 Tisdag 2 dagar kvar sedan kommer mina ungdomar med bil o släp

Ja nu drar det i hop sig ordentligt och packningen är klar det är bara lite kvar som ska inhandlas så som mjölk,vin kex frukt och dricka sedan är allt klart.




Så här ser packningen ut iannan den kommit in i bil och släp
Och så här ser Lallas bilbur ut så hon har gott om plats med både mat och vatten i buren

Det ska bli så kul att få komma hem i gen och krama mina små barnbarn och kunna häålsa på min kära syster . Mysa med mina underbara vänner både gamla och ny funna vänner som jag fått via krigartenes nyhetsgrupp på FB som min yngsta dotter Emelie skapde den dagen då jag skulle sövas inför min transplantation :
Ja jag inskaffade en ny picknink väska i dag inför resan oxo
så det är bara lite till som ska i denna väskan men det fixar jag på fredag sedan är allt klart
Och på torsdag så ska Lalla till vetrinären och ta mot bandmask även  fast vi inte behöver detta men vill ändå ta det då det finns hemma i SV och det är något jag och Lalla inte vill ha .
Och i morgon kl 0930 ska jag till min doktor  för att säga hej då och se om hon kan skriva ut ett bra medel mot min kors ryg värk som jag blir knasig över. Vet att vi har här nere ett slags stort plåster som gör att det värker mindre vet inte om vi har dett i SV så jag tänkte hon kan skriva ut detta åt mig iannan jag reser hehekan va bra att ha .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar