Populära inlägg

torsdag 12 april 2012

2012-04-12 D dagen då mina ungdomar kommer hit ner

i går hann jag inte skriva då+ det hände så pass mycket. Givet vis så ramade jag på slat mark så jag slog upp lite på benen samt att jag fick en spricka på armbågen.
Som sagt det ska var jag till allt bröstkorgen fick sig en smäll lika så magen så jag kontentan av detta är nu att jag inte är ljus brun utan lite fler färgad av blå svart och gul men det kan vara sött det oxo.
Det kvar står dok ett problem jag skulle ut till huset för att städa men detta kan jag inte fixa själv nu utan får invänta em så jag o hon får ta detta i morgon bitti en snabbvisit dit föpr att damsuga o tvätta golv och lämna tillbaka nycklen. fast först moste jag till banken. HE så Joakim och Lalla får en tid på sig att bekanta sig med varandra sedan vill em till mali plise och där efter så blir det att pcka släp och bil.
Jo jag går nu på starka värk tabletter för det gör jävligt ont i arm bågen lite svårt att fota min armbåge men här kommer en bils av alla dessa blå märken jag fick i går .
 Fats i dag är den mer svart
men det blir nog så men ff vad ont det gör jag har nu oxo metella så jag ska vila armbågen hehe. Som vanligt när det gäller klars släktet så blir det alltid något som händer under resans gång.
Men nu har Lalla fått sin injektion av band mask så nu står det oxo i hennes pass så nu är allt klart ingen skabb utan en fult frisk och ettrig 6 månades valp och vterinären önskade henne en trevlig resa genom europa samtidigt som hon frågade mig med glimtet i ögat om hon skulle skriva ut valium till Lala för hon var över allt och ingen anna stans. I vanliga fall brukar hundarna vara snälla och sitta stilla när dom är här sa hon men Lalla ja hon ville ha allt och förskte att sno hennes stetoskop penna papper nålar sprutorna ja allt som hon kom åt hon är inte rädd för något. Hon till och med satt och titta på när hon stack inn nålen i baken på henne och när hon var frädig så snodde Lalla runt och gav henne en smäll puss på mun haha .
Men nu sussar hon gått i fotöljen och jag ska snart inta den positionen oxo för att vila lite. För senare i ef ska jag ut till bageriet och fixa tradion bröd till mina barn som kommer i natt har redan fixat jordgubbar 4 l som dom ska få mummsa på när dom kommer i natt med bröd till .
ska oxo ploka ner mina corna öl som jag har sedan länge bland vinet .



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar