Populära inlägg

lördag 7 april 2012

2012-04-07 Lördag - 5 Dagar

mmm jag vet inte hur jag har gjort min ned räkning hahah
Men i alla fall mina ungdomar kommer nu på torsdag kväll natt för att sedan på fredag ska vi packa och på lördag om 1 vecka vid denna tid punkten ja då är vi no i Holland och i närheten av Tyskland och c;a 4,5 timar redan.
ÅÅÅ vad jag längtar till denna dag då dom kommer och vi får börja att packa bil och släp det ska bli så skönt att få koma hem till sina vänner och barn barnbarn nära och kära,

Även om min tid hemma blir ganska så snabb antar jag då jag moste åka till Sahlgrenska omgående för dom moste kolla hur jag ser ut och vilka mediciner jag äter för att sedan kunna hjälpa mig att komma till baka till i rätt nivå med min diabetes mm.

Men ni som värkligen känner mig ni vet hur jag har och mår under denna perjord och ni vet hur jag känner ni andra kan bara gissa och tro,och ni som inte varit utsatt eller har hafft någon annhörig  som har gjort en sådan här operation som jag genom gått ni har ingen anning om något,

Det är en enorm omställning både psykisk och fysikt,

Jag önskade att alla som är i behov ska få organ och att det inte ska prioreteras så hårt som det gör i SV utan alla är vi lika alla har vi blod som flyter inom oss.

Vad som har hänt nu i ett par dagar är att min bröst korg har börjat att sova i gen och halva min mun sover ni vet som om man varit hos tandläkaren o fått bedövning vilket gör att det känns ganska så konstigt. Ovch mitt häravfall bara fortsätter så vi får väll se om jag blir flintis eller inte.

Men men det är alltid dessa affla pengar som ska gå till något annat som staten bestämmer om, Där ligger SV väldigt långt bakåt i tiden,

Men shit the same nu jag är äntligen på väg hem till min lya och med mig har jag en ny familje medlem som alla som känner mig vet om lilla Lalla. hon har fått allt som´hon ska ha iann avresa till Sverige så hon är helt och hållet klar för att få resa i Belgien, Holand Tyskland och Danmark och vidare in i Sverige.
Jag har oxo nu min bibel och resväskan  klar med alla mina medeciner ochy insulin sprutor mm allt detta är nu helt och hållet klart det finns papper på allt och allt detta är nu i sin ordning.

BRRRR här är det lite kalt i dag vi har bara 13 grader ute och det är grå blå himel hoppas att det blir bättre väder i morgon d¨vi ska börja att flytta hit allt .

Och jag ja jag dansar på rosor nu mer hehe är så lycklig att detta snart är över och att jag kan få börja att leva i gen .
Så snart om 5 dagar så ser jag 2 av 3 av mina underbara barn och om 7 dagar så kan jag se alla mina 3 barn och jag hoppas kunna se min äslkase svärson oxo när jag kommer till sverige samma dag hoppas att Lina kan hämta han och Gibson så jag får krama lite på han oxo. Mina underbara barn barn är hos sin far då så det tar 8 dagar tillos jag får träffa dom efter kl 1700 då´dom komer hem till mor i gen;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar