Populära inlägg

tisdag 3 april 2012

2012-04-03 TISDAG -10 DAGAR

Tänk att i dag är det sissta dagen då jag komer att använda mig av 2 siffror hehe för i morgon blir det bara 9 dagar kvar inann jag kommer hem.
I dag eller i går rättare sagt så vart det dokumenterat att ungdomarna åker från Borås den 12 /4 kl 0530 så då är dom här torsdag kväll så då blir det äta lite gott sedan sova för att sedan packa bilen på fredagen hela dagen för att sedan åka på lördags morgonen till SVerige på så sätt är jag hemma lördag kväll natt.
MM under bar känsla är det5 nu fast även lite vemodigt men men jag får se det posetift att så fort kah kommer hem till sv så kan jag få ordning på min diabetes och får ävehn äta normalt på normala tider.
plus även kunna få en ordentligt frukost.
men gudarna ska veta att jag önskade att det var nu på lördag som jag ska åka men nej inte föräns nästa lördag blir det.
¨så i början har jag nog inget internett eller hem nummer då mitt hem numer går på internettet men det kommer i gång ganska så snabbt hoppas jag.
jag hart ju i alla fall min min svenska mobil som är 0705095574 så från och med lördgas natt eller kväll runt 2000 så finns jag på min svenska mobil jippi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar