Populära inlägg

söndag 8 april 2012

2012-04-08 Söndag 4 dagar kvar

Kanh ni tänka er det är 4 dagar kvar till dom komer och det ör 6 dagar tills jag är hemma i sverige och om 7 dagar så vaknar jg upp för första gången i min nya säng hemma i Viskafors  en underbar känsla.

I dag kör vi i gång på allvar att tömma huset sp jag kan städa detta och avsluta denna hyran och jag har nu gjort färdigt inför posten gjort en adress öndring till SVerige i gen.

Det ska bli så skönt att få leva normalt i gen och slippa 2 betalningar av varje och jag vill samtidigt tnaka alla mina franska vänner för all denna tid och all hjälp ni har gett mig under denna tid hör nere utan er hade jaginte klarat av att vara här nere. Eftersom jag har ått stå för allt själv ingen hjälp från den svenska myndighet eller FÖS med min transplantation. Så ja man kan ju s'ga att jag är inte bortskämd i alla fall.
Jag har fått jobba mig till saker och ting med både svett och penna och papper.
Men det har varit värt detta jobb och slit som jag gjort. Jag har jobbat och slitit i alla mina år för både mig och mina underbara barn jag har inget fått gratis utan allt jag har har jag slitit mig fram till och det är jag glad för att jag gjort, Inger har varit gratis eller någon tillhgång utan allt har jag gjort själv och jobbat mig till.
Tack varre mina underbara vänner som jag har runt och som vet hur det i gentligen är att leva under press och med döden som knackar en i ryggen så har jag lyckats med allt.
Sedan har vi ju den svenska aensjukan men den är bara att skaka sig av det är inget att fästa sig vid.
Jag är så tacksm för alla mina under bara vänner jag har rika som fatiga oaset vad ni är så är ni alla rika på vänskap och det är jag så tacksam över.
Allt ni gjortför mig hjälpt mig på min väg och  hjälpt mina barn under den allra svåratast tiden då dom la masken över min mun och näsa för att jag skulle få mina mina nya organ som nu hjälper mig  att andas. Alla ni är små änglar som finns i mitt hjärta. Jag hoppas att jag en dag ska kunna träffa er  som jag inte träffat ännu som stält upp. kram er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar