Populära inlägg

fredag 6 april 2012

2012-04-06 Lång Fredag -7 dagar kvar men 8 till SV

mm Lång fredag i dag och alla jobbar här nere man är inte ledig föräns på Måndag.
Nu på lördag ska vi åka ut till huset och hämta alla kartonger mm och ställa dom här i Malo då det är lättare att packa härifrån till släpp och bil än vad det blir från huset till bil o släpp.
Sedan har vi bättre mat möjligheter och dusch möjligheter.
Det är knappt att jag kan fatta att jag om 8 dagar är hemma i min egen lägenhet i Viskafors en så underbar känsla trots att jag vet att kommer att bli ganska så jobbig tid med mycket spring på de olika sjukhusen.
Men vad gör det jag är hemma i alla fall och det kan ingen ta min glädje i från mig. Trots att jag vet att den SV aven sjukan är så stor och att man inte kan glädjas åt andra utan moste hugga och slå varande oavsett vad den andra än säger.
Men det är inget som jag ska bry mig hjärna om över huvud taget.

Pratar du bakom min rygg  så betyder det att jag är längre fram än du.....

Kommenterar du mitt liv-betyder det att mitt liv är mer spännande än ditt....

Har di tid att leta efter mina misstag-betyder det att du är avendsjuk....

Fortsätter du med detta ... så lever jag livet under tiden
texten ovan är lånad från FB men den passar så himla bra in även här:
Jag mår så mycket bättre ju mindre dagarna blir jag känner glädjen stiga mer och mer i kroppen för att komma hem till min lägenhet och mina nära och kära.
Alla ni som ger mig energi för att fortsätta framåt ni vet vilka ni är och ni ska ha ett stor.t varmt tack för att ni har hjälpt mig att komma så här långt som jag gjort.

För även om jag som Sv medborgare så har ju inte FÖS eller någon myndighet hjälpt mig att få mina så väl ny organ hade jag inte fått dom nu så hade jag varit död vid detta laget för jag hade inte överlevt förras jul eller nyår för jag var så dålig:

Men jag lever och det känns bara bra fast det gör ont i bröstet och att jag tappar håret ganska så mycket faktiskt 

för nu om 7 dagar får jag se 2 av mina barn som kommer hit ner och om 9 dagar får jag se mina barnbarn kan det bli bättre nä tror inte detta då har jag allt jag behöver .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar