Populära inlägg

måndag 9 april 2012

2012-04-09 Måndag 3 dagar kvar

ja nu går det verkligen fort skönt
I går börja vi att tömma huset och det gick på 2 vänner med kangon 2 vänner med en clio och en g¨ng i dag med en halv kango :
Så i morgon ska ja till carcenter för att fixa mer vakuum påsar och så ska jag packa om lite för allt står nu under lofta sängen i Malo och lite utanför,
Jag kommer ju att lämna en del som ett ganska så fult skrivbord och lite annat stoff som jag inte behöver ha med mig hem till SV,
Men jag tror att jag ska låta Em och Jocke ta och skruva i sär iller buren för jag får inte ut den från förrådet man moste vara 2 för att fixa detta.
Men vi har ju hela fredagen på oss att packa och dona s¨det ska nog vi fixa.
Så sticker jag i väg till bageriet och köper tradition och sedan carfore för att köpa ut paté så min älskade svärson får något när vi kommer hem oxo .
Om ni bara visste vad jag ska njuta med att ha närheten av mina barn barnbarn svärson nära och kära det ska bli så kul och så skönt samtidigt,
Även om de5t kommer att bli ganska så jobbigt för mig i början att ställa om mig både fysiskt och psykiskt . Byte av mediciner och läkare blir inte så lätt men det ska gå och sedan kan jag få bli smal inför sommaren härligt .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar