Populära inlägg

torsdag 5 april 2012

2012-04-05 8 dagar kvar och om 9 dagar är jag i SV

God morgon på er alla och min kära blogg.
Det är konstigt vad folk ska lägga sin jävla näsa i blöt gämt. Dom tror att dom är bra och dom säger att man får skylla sig skälv om man sticker ut sin haka. Hahah även jag har rätt att yttra mig och jag vet vad jag talar om för jag har och lever i en del avdessa cituationer som existerara i dag.
Vissa får skriva va som hälst och dom blir upphöjda till skyarna och vissa slå dom ner på direkt..
Min uppväxt har inte varit en dans på rosor precis jag har blivit mobbad i skolan. Jag har blivit rånad och pistolhotad och misshandlad. och allt har slutat i rätte gång. Alla dessa gånger så har jag hafft rätten på min sida.
Det finns folk som bara suger ur enerign från andra men som alldrig kan tänkas ge till baka. Det finns folk som är så avensjuk på andra att det blir löjligt.
Sedan har vi de som tar energi från andra men alldrig ger till baka.
Man kan inte älska alla men man har rätt att välja vilka som kan bli ens vänner eller inte man har rätt att avnjuta sitt eget liv utan andras tyckande och på stående. Man har oxo rätt att sticka ut hakan när man vill utan att bli på hoppad. Men vissa har satt i sysytem för att själva överleva att hacka på andra och tycka att man själv är bäst i allt. Låt dom får göra detta låt inte mig störas jag tar helt enkelt bort allt sådant som inte är bra för min del. För dessa personer är inte världa min vännskap eller välkomna i mitt hem.
Jag har så många fina och goa vänner som vet vart dom står och har bägge sina fötter på stadigt på jorden så jag är så  nöjd meed livet ändå.

Nu längtar jag tills mina underbara barn kommer hit ner den 12 aprill på natten och att vi kan packa släpoch bil den 13 för att sedan den 14 vända bilen mot SV och vara framme i Sv på natten mellan den 14-15.
Det ska bli skönt att få komma hem till sitt eget hem och njuta av mina underbara vänner som alltid ståt vid min sida och jag vid dom. Och att få ha närheten aqv sina barnbarn det ska li så kul så det finns inte.
Alla mina nyfuna vänner och gamla vänner ni ska ha en underbar och trevlig påsk så hoppas jag att vi alla kan ses nu när jag kommit hem till sverige efter den 15 april:

Nu ska jag börja med att damsuga och dona lite. Föpr att sedan fixa lite mat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar