Populära inlägg

måndag 2 april 2012

2012-04-02 MÅNDAG -11 DAGAR

-11 Dagar kvar jippi
Nu är det inte långt kvar alls och jag fick nu reda på att jag blir tvungen att fixa för Lalla för bandmask phu.
Jag blir så trötter på på både tull och jordbruksvärket detta har dom inte sagt alls utan sist jag ringde var ge Lalla rab is vänta 21 dagar sedan kan ni åka in heh nu blir det en vända i alla fall till vet och försöka att förklara för henne att jag behöver detta nu för att komma in i SV . Men detta gör jag inte föräns på torsdag nästa vecka för det ska vara så nära som möjligth inann man åker in i SV.
Men som sagt det är ju lätt gjort svänga förbi vettrinären och fixa detta så det kommer in i passet oxo hihi.
Annars mår jag si så där har ganska ont runt bröstkorgen och under bysten men detta går i skov fram o tillbaka.
Men även detta fenomen tror jag komer att sluta när jag väl kommit in till sahlgrenska för att få rätt medeciner och rätt insulin så jag kan få gå ner i vikt oxo på rätt sätt.
Gudarna ska veta vad jag längtar hem nu det ska bli så skönt fast det kommer att bli mycket jobb ett bratag framöver för mig dels att ställa om mig och och fixa dona med mina medeciner och insulin .
Ska oxo hinna med att träffa alla mina nära och kära oxo .
Men bara vet skapen nu att allt är bokat och klart och att Joakim o Emelie åker nästa torsdag kl 0530 på morgonen altså om nästa vecka å+å vad det ska bli både roligt och lite sorligt oxo för den delen men mäst roligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar