Populära inlägg

torsdag 29 december 2011

2011-12-29 sitter fast i mina pumppar

Jaha då var det dags för mina 2 timar  med mina pumpar som nu ska pumpa in 80 mg cortison
och framåt eftermidagen så blir jag en mindre michel gumma.
Som ni ser så har jag nålar in inunder skinnet 2 på var sida och som sitter i hop med mina pumppar som finns här ovan för .
 och det kliar så enormt efter ett tag och sedan får jag liksom 4 aribags på magen 4 extra kuddar inget kuligt alls för dom gör ont om man tar på dom eller har kläder på sig .

Pumpparna sitter nu runt magen  i ett så kallad resor band och på detta så sitter det små väskor som ska hålla reda på mina pumppar.
kan väll tilllägga att det är ingen skön känsla för jag blir alltid törstig och det kliar och svider mm men men klaga nopp jag lever i alla fall och det är ju huvud saken tycker jag .
i alla fall så vakna jag utan illamående i dag endast värk så det var ju skönt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar