Populära inlägg

måndag 19 december 2011

2011-12-19 MÅNDAG

Hej i dag har jag fått myccket fint på posten 2 under bara julkort och ett från Nallebudet vilket jag alltid uppskatar enormt mycket . Då det är så pass mycket kraft i nalle budet med mycket kärlek och värme och tankar att den fyller hela rumet så fort man öppnar packet där i från. rumet som var lite kyligt blir helt plötsligt varmt och skönt.  Och man är och blir alldrig ensam.
 

 

Som ni ser så är detta ett mycket uppskatat och med full av kärlek och omtanke.

Och dessa 2 underbara jul kort fick jag av en gammal ungdoms kamrat som bor i Linköping och så min lilla dotter Emelie med min egen älskade svärson.

Men nu har jag äntligen fått tumen ur och och handlat smör och cocos så nu ska jag backa fast jag vet inte om jag börjar i dag eller tar det i morgon .
Det lutar åt att det blir i morgon på så sätt kan jag stöka ner på en dag och sedan städa upp efter mig ska ju inte baka enorma massa men lite i alla fall så jag fylt upp de julkapparna som jag har gjort.
För just nu så sitter jag och lysnar på min älskade svärsons cristmase play från spotify som jag laddat ner .  


           

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar