Populära inlägg

måndag 12 december 2011

2011-12-12 MONDAG

´Jaha då har man varit på Ikea i Lille och handlat och ättis en liten jul talrik på svensk jul mat hihi maskin gjorda köttbullar med potatis mos och ling sylt där efter en dajm tårta bit med kaffe ja just det som förrätt en liten förskrämd talrik med rökt lax med hov mästar sås konstig blandning hihi japp men så äör jag i FR oxo och dom vet inte hur en svensk jul är hahah.
Jag hitta oxo böklings pastej som jag köpte på  rub och en massa skum tomatr som jag defenitift tror att dom har satt sig i min hjärna och skummar runt där uppe för så här svårt har jag alldrig haft att bygga i hopp Ikea saker.  Badrumet vart klart på ett naffs och det var ju IVAR my like den går snabbt att bygga i hop Lallas säng vart oxo klart på ett nafs
den vart bra tycker jag . sedan hitta jag typ ballerina kex fast i hjärtatn hihi och givet vis skumm tomtar.
Men denna affla barn grind hur svårt kan det vara i gentligen jag har nu mer skum i hjärnan det är bara att inse att min fantasi har trynat bort efter transplantationen mm undrar jag om jag kan hitta den i gen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar