Populära inlägg

söndag 25 december 2011

2011-12-25 SÖNDAG

Ynk i dag har jag inte hafft så roligt ganska trötter. Har inte orkat så mycket mer än att jag tog mig i kragen och styla om mina scrap books låder dom som inte var klädda ännu. Man vill ju inte igentligen visa att jag använder gamla ciggar låder som jag har mina scrap books matrial i så jag passa på att ge dom lite nytt utsenende och lite finare eticketter på vart ganska så bra men oj vad tiden har rusat i väg nu är klockan rwedan 21,11 och jag har bara fixat nästa veckans medeciner ja jo jag har ättit oxo och tagit mina medeciner,
Men jag har inte varit ute och gått något i dag orkade inte . kom ju hem sent i nat och vakna tidigt så det fick bli en slappa dag ändå.
 
här komer lite bilder på hur det blev .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar