Populära inlägg

tisdag 13 december 2011

2011-12-13 TISDAG

Äntligen min aldeles egen 50 års present vart klar i dag. Så som jag väntat på detta först fick jag vänta för vi viste inte när transplantationen skulle bli sedan fick jag vänta ytterligare för dom ville inte att jag skulle göra det så snart efteråt men nu äntligen sitter den där den ska sitta med alla mina 3 under bara barns namn som är mina egna barn alldeles egna barn som jag burit under mitt hjärtat och vårdar öm och gör så även än i dag. Dom ligger mig varmast om hjärtat mina 3 underbara barn dom som alltid finns där när jag behöver dom. dom som alltid lysnar när jag bbehöver pratat skratta gråta spy galla om något . Tänk vad dom har fått ståt ut med under alla dessa år som jag varit sjuk och sedan blev jag bara sämre och sämre till slut så kunde dom inte vänta längre utan jag fick minna lungor till sisst . Men gudarna ska veta att jag är förvånad av att ni fortfarande orkar stå ut med migh jag som varit så grinig tjurig och inte prata om när jag bröt min fot då var jag totalt handlingsförlamad.
Jag är er evigt tacksam att ni alltid finns vid min sida. Jag vet inte hur jag ska kunna tacka er och åtgälda allt vad ni gjort för mig . Men nu sitter ni där på min vänstar axel i tur ordning och ni fåpr följa med mig nu över allt sittandes på minn vänstar axel.

denna  underbara vbild är gjord delsvis av mig men sedan redigerad av Ludo Clep som gjorde minn tatto i  dag . han är enormt duktig vill du se fler bilder av min tatto så går du in på min Picasa sida .
Jag är kanon nöjd och glad . Yterligare 1 kväll som jag kan gå till sängs med ett stort lende på mina läppar . Fast än att jag har lite ont i halsen men det går över snart litervis med the så ska det nog släppa.

1 kommentar:

  1. Jätte fin Tattoo jag skall definitivt ha fler bokar till Mars nästa år <3

    SvaraRadera