Populära inlägg

lördag 17 december 2011

2011-12-17 LÖRDAG

I dag har det varit en sådan dag att jag inte vill någoting i gentligen men samtidigt så vill jag så mycket ?? mm ett stort irlands problem hela dagen i dag.
Jag skulle  ha åkt i väg för att inhandla socker, grädde smör så jag kan baka färdigt till min små julklappar som jag gjort men det blev bara mint kyssar orkade inte ens gå ut i dag.
Jag fryser men ändå inte ,jag är trötter men ändåp inte så ja kontentan av detta fenomen blev att det datan för hela dagen med ett instick av mint kyssar. Inte så poduktivt kankse men alltid något som sagt det jag inte gör i dag får jag ta i morgon i stället så då blir det dubbelt upp i stället.
För i morgon kommer min hyresvälrd inn till mig och jag ska lära henne att scrappa hon vill göra en bok till sin pojkvänn i julklapp så då frågade hon mig om jag kunde hjälpa hennne med det,
Vist kan jag göra det men du får skälv sätta i hop klippa klistar kommma på ideér mm jag kan visa dig hur man ska göra och du kan sitta här på så sätt så ser han ju inte vad du gör,
Men jagg hjälper gärna till och berättar hur du kan göra och vad som passar mm .
men gud vad dagarna gåpr sakta helt plötsligt först såp vill jag att det skla bli den 27 dec så jag kann hemta hem min lilla Lalla och sedan vill jag att det ska bli slutet av mars så jag kan få kommma hem till sverige i gen för nu längtar jag hem

1 kommentar: