Populära inlägg

fredag 9 december 2011

2011-12-09 FREDAG

Ja det verkar som att jag slarvar en hel del nu mer med att skriva i minn blogg hihi . Men som sagt jag håller på att dona och grejar packar  fortfarande som ex sommar kläder som inte behöver vara uppe mm sedan har jag i dag fixat mig  en expreso maskin till mig skälv i namsdags precent , Min kära syster och hennes dotter på minde mig i  dag att jag hade vist namsdag ja även min stora dotter kom i håg mig. Så nu  ska jag snart äntligen få gott kaffe på morgonen här mumma vad gått. men nu skla jag  bädda upp i min säng för jag ska ta en bok eller tidning och lägga mig och läsa lite inann  jag hinner att somna vilket jag gör ganska ofta nu mer somnar med glasögonen på näsan och tidningen eller boken i handen .
Vaknar på natten att jag har lite kramp i  armen och förstår inte på  en gång varför men när jag ser vad jag gör så förstår jag hihi.
Så jag säger med dessa små ord god natt på er alla där ute så hörs vi i morgon kära folk .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar