Populära inlägg

söndag 25 december 2011

2011-12-24 JUL AFTON LÖRDAG

Jap då var julafton avklarad.
Den vart ju inte som jag hade önskat men det blir bättre nästa år.
Jag hade set fram emot att se mina älskade barnbarn här med sin mor men men ödet ville inte detta i år utan jag får lov att vänta.
Fast jag hade sett fram emot detta så mycket och planerat mm men men i bland händer det saker som man inte kan rå på eller om. Utan man får göra det bästa av cituationen som det går. julen är ju ändå för barn barnbarn och familjer man samlas oavset om man äe singel eller inte ensamstående mor eller inte så är ju julen afton en dag då man bara ska slappa eller pysla med barnen bara göra det som är är kuligt.
Denna dagen ska vara utan krav och förväntningar från vuxna utan det ska bara vara mys med eller utan.
Vist jag ska erkänna  att vist hade jag varit mer gladare och nöjdare om jag hade mina hos mig oxo men i  bland så kan man inte få välja och i vilket fall som hälst så finns dom alla i mitt hjärta och tankar.
men här kommer lite bilder  från jaulaftons kvällen då jag var hos Alain och Silvianne för att fira och äta lite gott. 

 
 

           

för att se mer av julen 2011 klicka på länken ovan så kommer ni  till fler bilder .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar