Populära inlägg

fredag 23 december 2011

2001-12-23 FREDAG

Så då var man hemma i gen efter en 2 dagars tur till Foch.
Allt var väll ganska okej fast jag har på vänster sida en bronchit som håller på att stänga sig och det är ju inte så bra.
Fortsätter detta så moste dom söva mig och förska att öppna hålet i gen för det får inte gå i gen.
Annars var allt ganska okej med mig jag hade för mycket av prograf så det fick jag gå ner med så nu äter jag 4 mg på morgon och 5,5 mg på kvällen .

Och det bässta till sist jag har gått ner med cortisonet till 40 mg. från 45 mg så jag går sakta men säkert ner fast dom stanar vid 0,5 mg detta moste jag äta resten av mitt liv sedan men det gör inget.

I dag har jag varit produktiv jag har backat 3 olika sorter 1 koks toppar 1 saffrans muffins och till sisst pepparkaks muffins och dom vart jätte goda.

Och nu håller jag på med tårtan och ja ni som känner mig ordentligt vet vilken det är hovets tårta fast utan vårgårda riset. dom är tossiga i denna här nwere  hihi.

Jag lovar jag ska fota tårtan i mrgopn närt den är granerad och utsmyckat inför jul middagen i morgon kväll vid kl: 1900.

Fick nu reda på att vi ska äta tillsaman med hos Alain så det var tur att jag gjorde den stora hovets tårta hehe .

Och nu äntligen så börjar det närma sig sakta men säkert till datum 27 då jag äntligen kan få åka till Paris på ett roligare uppdrag än vad jag hitils har gjort då det bara har varit mina undersökningar men inte denna gåpng då ska jag äntligen få hämta hemm min lilla Lalla .
då blir det massor av bilder hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar