Populära inlägg

torsdag 15 december 2011

2011-12-15 TORSDAG

Ha vad har jag åstakomit i dag mer än att gå ner och klä på mig fixa frukost middag och kvälsmat mm suttit vid datan sedan har jag lyckat att fixa färdigt mina kartonger som jag ska fylla med lite svenska hemagjorda kakor och godis som jag tänkt ge i julkapp i år orkar inte handla julklappar i år . Lite roligare att fixa det hemmaq så sliper jag trängas med alla dessa hysteriska människor som gapar och skriker barn som tjurar mm . Så i morgon ska jag bara till affären för att köpa ut mer mjöl.smör, grädde och cocos så får jag i hop till minst 4 olika kakor och 4 olika godisar blir ju alltid något att lägga i i dom små askarna jag gjort .  . 4 är redan klara med bara svenskt godis från ikea hehe
 





här är ett litet smak prov det som jag gjort


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar