Populära inlägg

tisdag 20 december 2011

2011-12-20 TISDAG

I dag har jag nu äntligen fått tummen ur att gå och fixa en insurans på grupama för mitt boende , Det är obligatoriskt att man har en hem försäkring här i  FRv men den vart inte så dyr 9E i månaden så det blev överkommelset. Sedan har jag åkt nu på efter midagen så åkte jag i väg för att hämta ett disel kort på så sätt sliper jag tanka med egna medel hihihi bra med kort som andra betalar hihi.
sedan blev det en tur till Babboo förstår och titta in där medans jag ändå var ute på vift.
där efter hem till Bergues i gen här trivs jag här är det lugnt och skönt ingen stress och ingen risk att bli utskäld här är det bara senn .
I alla fall så i morgon åker jag till Foch i Paris och vet inte denna gång hur länge jag stannar .
Dom säger att det bara ska ta några dagar eller 2 dagar hihi utan jag antar att jag får stanna över jul som då är den 25/12 .
För den 27/12 ska jag ju hämta min lilla Lalla så om jag är kvar så ska jag försöka att stana på sjukhuset till den 27 på morgonen .
Som sagt jag vet inte när jag kan koma ut på facebook men jag ska försöka i alla fall . men vi får se .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar