Populära inlägg

torsdag 30 januari 2014

2014-01-30 Torsdag

I dag har det varit en jätte glad dag. Först så fick vi jag och Lalla det efter längtade packet från stig Andersson trä ab . En special beställd skrinda för hund . Så nu blir det hård träning hihi för Lalla. Den är så fin så fin. Vill man se den så finns den på www.acklar.se . Så nu har vi att göra en massa träningar framöver så att allt blir rätt för både mig o Lalla.
Och i morgon ska jag åka o titta på ett radhus som ja ev ska hyra. Ska bli spännande att se. Hoppas det ser så bra ut som min känsla säger. För tänk om allt stämmer då kan ju Lalla få gå ut o in som hon skälv vill. Vore underbart, ska i alla fall ta med mig kamera för att fota lite för att sedan titta på dem i lugn o ro här hemma innan ja bestämmer mig hur ja ska göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar