Populära inlägg

onsdag 5 februari 2014

2014-02-05 Onsdag

I dag är det en bra dag trots allt. Har fått svar på alla mina funderingar om div . Och det visade sig att jag har rätt i alla de frågor ja ställde .
Så äntligen kan ja lägga ner denna bördan som funnits nu ett bra tag. Och det käns underbart skönt.
Så nu blir det rond 3. Till assurans maladie  då dom vägrar att sända mig papper på varför och datum då dom stoppa min pension från dom. Ja förlorar ca 4000 kr varje månad pga av att dom är så lata och vägrar svara jag har sänt papper försäkrings kassan har sänt snart ett ton papper men inget svar.
Så det blir väll att sätta sig på flyget och sätta mig utanför tills dom ger mig mitt papper som jag har rätt att få.
Förstår inte varför Franska staten ska vara så himla komplicerad och bong styrda .
Så det är bara att börja svälta så jag kan ta flyget till Mars hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar