Populära inlägg

torsdag 27 februari 2014

2014-02-27 Torsdag

jej vad skönt det känns
många beslut har fatats under dessa 2 måndaer som gått under detta nya året. och det känns så skönt och befriande att jag tagit de beslut jag tagit det sissta beslutet blev härom dagen då jag bestämde mig helt. Och det var som en stor börda kom bort från mina axlar.
En börda jag trode jag var tvungen att ha på mina axlar resten av de liv jag nu lever.
Jag är inte samma människa som jag var före 2011-09-25 allt är förändrat och jag ser livet på ett annerlunda sätt.
Och det är en enorm befrielse för mig. nu blickar jag framåt med mina nära och kära som följt med mig under mitt livs svåraste månader .år . och ni vet vilka ni är som allt kommer att stå mig nära.
Ny vänner nya ansikten och nya andetag.
gammalt är begravet och kommer att bli. nu vänds det en ny sida i min livs bok och jag ser ljust på denna bok som kommer att bli min sissta bok i mitt liv.
Tro nu inte att jag försöker att springa,gömma mig eller att jag inte tagit tag i mitt förföuta för det har jag gjort. Det är städat och rent gjort och av skakat.
Inga sura miner eller ledsna ögon eller gamla funderingar som ligger och skräpar i skåp eller lådor.
Nej dom har jag nu arbetat med sedan jag kom hem till Sverige och jag har haft tid att fundera och tänka älta och vända på allt.
Jag lever och jag lever i nuet inte vad som hänt tidigare eller senare utan nuet. och det är huvudsaken .
Jag är jag även om jag ändrat mig sedan jag gjorde min tansplantation så har jag nu efter denna tid använt allt jag kunnat för att fundera och klura.
Och nu kommit fram till mitt beslut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar