Populära inlägg

söndag 16 februari 2014

2014-02-16 söndag

Mm har fortfarande ont i mina höfter.. Men jag har i alla fall varit ute o gått med frallorna ordentligt jag har väll inte hålet mina 5 km per dag men i alla fall mina rundor o det är ju alltid något.
Som tur är så ska ja ju till Assar min doktor i morgon dels så behöver ja ett nytt intyg för ramp och lite annat som jag behöver till min nya radhus som jag ska flytta till i sommar.
Och det ska bli så skönt att kunna gå ut på en altan och sitta ute utan att behöva låsa dörren och gå runt ett stort hus. Det ska bli underbart att få byta ut kuvösen mot en jätte altan och större inomhus.    :-)  men det bästa är för Lalla hon får springa i gräs och inte långt till en sjö det tar ca 5-10 min att gå ner till sjön.
Så jag har lite att se fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar