Populära inlägg

onsdag 12 februari 2014

2014-02-12 onsdag

I dag har det varit ganska lugnt. Behöver bara prata mer med min kurator så jag kan få mer verktyg att jobba med. Behöver ganska mycket råd o stöd  nu i det jag har börjat med. Inget som är jobbigt utan ja vet av erfarenhet att det ja nu gör gör ja för framtiden så den ska bli så bra som möjligt för mina nära o kära. Detta jobb jag nu har framför mig ger mig mycket betalt till baka inte i pengar men något som man inte kan köpa med pengar. Det bästa man kan få är kärlek och till lit på ett bra sätt med en rejäl platt form att stå på . Annars är det som vanligt med min sjukdom/ar vissa dagar är värre än andra. Ex nu i ett par dar har ja så ont i alla mina ben att ja bara kan skrika rakt ut av smärta, men som sagt det hjälper inte att skrika över huvud taget bara att bita i hop o låta smärtan sakta men säkert gå över av sig skälv. Den bästa medicinen .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar