Populära inlägg

tisdag 18 februari 2014

2014-02-18 tisdag

I dag hände det något jag inte vill ska hända mitt blodsocker gick ner till 1,5 jag blev kallsvettig ,illamående och skakis. Kunde inte fortsätta mon promenad med Lalla och Gibson utan Lina min dotter fick lov och hämta oss med sin bil. Inget roligt det kändes som ett nederlag för mig. Jag som nu har varit så stolt att jag hålet mitt socker i chack och inte behövt åka in.
Så från och med nu så blir det mer frukt och mer frukost än jag ätit förut för jag får inte gå ner så långt. Jag ska ju ligga på 4,2 när jag är som bäst.

Men det är oxo en glädjens dag för min lilla gråa kango gick i genom besiktningen med blankt papper vilket är en stor sten som föll från min axel Phu.

Kontraktet på den nya fina radhus lägenheten är nu på skriven och sänt till ägaren så det känns så skönt.
Så nu är det snart dags att städa förråd och göra i ordning där. Sedan säga upp denna lägenhet. Tänk att flytta till något större med altan och gräsmatta , men ändå mindre hyra än jag betalar här det gillar vi enorm mycket.

3 kommentarer:

  1. bil genom bisiktningen perfekt , nytt radhus helt underbart bamse kram fina du glad för dig hoppas nu att sockret håller sig i schack kramen

    SvaraRadera