Populära inlägg

måndag 10 februari 2014

2014-02-10 måndag

Sitter hos Emelie o Philip då ja o Lalla ska sova över här i natt. I morgon så kör ja dem till säve flyg dom ska på bröllopsresa till London som dom längtat efter länge. Så ja och Lalla ska ha Gibson medansvar dom är där.
Hihi nu börjar det att strömma in grattis till kennel namnet jag ansökte om förra året och jag hoppas vid min Gud att det går i genom för nu snart är överklagan över och sedan är det mitt kennel namn jej ett steg i rätt riktning. Tyvärr så kunde ja inte använda Lalla som ja tänkt då hon är defekt hon har tyvärr pattela . Men förhoppnings vis så får vi hem en tös som inte är defekt till våren.
Hur mår ja då jo då jag hänger i men funderar nu starkt på att sluta att äta fast föda och gå över till bara flytande. Då ja nu är så trött på att behöva sitta på toan få mina byxor förstörda av  all denna diare som jag har. Men det är ju inte riktigt bra för min del eller för kroppen, men vet snart inte vad jag ska göra eller hitta på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar