Populära inlägg

onsdag 8 januari 2014

2014-01-08 kl 01;26 Onsdag

Hej
I stort sett har jag väll varit ganska så bra. Vist har jag spytt men bara en gång sedan har det gått över. Men jag mår inte bra.
Jag är nu i gentligen inne på 2dra månaden som ja i gentligen mår shit.
Men ja kan inte säga vad det är mer än att ja svettas som en gnu på nätterna, jag får inte sova mer än ca 2 Tim i taget. Jag har kramper i magen så att i bland så har det låst sig så ja inte kunnat rätta ut mig.
Jag har ständigt varje natt kramp i underben och fotled och då ställer sig tårna åt alla håll och kanter.
Och jag blir mer och mer fundersam på vad detta kan va
Det börjar att bli tråkigt att varje natt vackra och behöva gå på toaletten. I genom snitt så är jag uppe varje natt ca 4 gånger . Som sagt det börjar att bli lite tufft nu det sliter på kroppen enormt. Jag är konstant  trötter. Undra ja vart detta ska sluta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar