Populära inlägg

måndag 13 januari 2014

2014-01-13 Måndag

I dag fick ja träffa den nya läkaren på viskafors vårdcentral eller ja det heter vel nu mer närhälsan tror ja. Men vem bryr sig om vad det heter huvudsaken är vel att det finn kunniga doktorer som kan LYSNA .
I alla fall så fick ja träffa han i dag ,eftersom min gamla sluta och jag bör ha en och samma lite svårt att ha stafett läkare för min del. Och sedan vägar inga nya ge mig någon medicin eller ens knappt undersöka mig om jag ex har ont i örat eller ben. Efter att dom sett min medicin lista så brukar dom dra öronen åt sig hihi.
Men jag hade tur för denna läkare var väldigt intresserad och på läst när jag kom . Han visste vad ja hade gjort men inte när och var. Så ja berätta i korta drag var ja hade gjort min transplantation mm han var utbildad i Spaninen och flytta hit för ett par års sedan men prata ganska bra svenska trots allt ändå. Han visste oxo vart Surene låg.
Jag fick i alla fall ut mina mediciner som dom ska skriva ut enligt Sahlgrenska och fick även lite mer migrän tabletter. I morgon ska ja ta blod prov på min köld körtel jag har ju gift struma men ja frågade han hon vi kunde ta ett test på allt t4t3antikroppar mm och det var absolut inga problem så detta ska ja ta i morgon bitti. Man ska ju inte ha ätit levaxinet på morgonen om man ska ta detta prov. Och sedan skulle han sända prov svaren till mig oavsett vad dom säger:-) skönt med läkare som förstår att man vill vara med i sina sjukdomar och ta ansvaret för dem oxo. Men nu tackar ja för mig i dag för snart så ska ja stänga mina blå och zzzzzzzzzzzzzzzz natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar