Populära inlägg

tisdag 21 januari 2014

2014-01-21 Tisdag

I går var en konstig dag i get fungera kom inte in på FB .jag fans inte alla hihi. Natten var fruktans värt tung vakna stup i kvarten genom svettig . Jag har inte haft mardrömmar eller så nej det har ja inte. Utan detta är min sjukdom som spelar mig ett spårat. I dessa lägen tycker ja att det är så skönt att jag har hittat på så mycket konstigheter med mina barn när dom var små . För då har jag möjlighet att flytta på ilskan besvikelsen.mm för då tänker jag hur kul ja haft med mina nu vuxna barn men som var barn på den tiden för många årsedan. Alla dessa baik mete , Kiel resor, bil resor jag gjort med mina barn. Dessa tider är guld värda . För det är dom ha plockar fram när jag inte mår bra eller inte kan göra något. Det är dessa minnen som håller mig vid liv.
Livet är allt bra konstigt . Många konstiga vägar man ska gå innan man gått färdigt. Men jag älskar livet tänk att jag varje dag får öppna mina ögon och vara i verkligheten  det går inte att beskriva med ord .

1 kommentar:

  1. Puss & kram och massor av Kärlek & ljus till dig finaste <3

    SvaraRadera