Populära inlägg

fredag 10 januari 2014

2014-01-10 Fredag

I dag fick jag ett jul kort från Praz sur Arly ett jätte fint kort från härliga människor. Damen hos denna familj hjälpte mig många gånger under min mörkaste tider då ja var i Frankrike. Och jag var inlagd på Surene sjukhus. Man var alltid glad efter att få ha pratat och lyssnat på henne. Ett stort tack för hennes stöd under min mörkaste tid i FR.
Ja annars har det inte hänt så mycket här. Har precis varit ute med frallorna en runda . Jag har min yngsta dotters fralla här på besök under natten.
Just nu så ligger dom i soffan och tittar skumt på mig då dom i egentligen vill gå in till sin säng och sova.
Ja just det en sak har ändrats här hemma . Jag har enorma svettningar på kvällen och natten. Så jag blir glad om jag får sova mer än 2 Tim i taget.
Ja just det min vännina från Dunkerque fixa lite kläder till frallorna från en affär i Dunkerque. Jätte fina fick dom härom dagen.
Men nu blir det snart kudden här efter att jag tagit min natt insulin och natt medicin . Syns o hörs snart i gen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar