Populära inlägg

söndag 5 januari 2014

2014-01-05 Söndag.

Så nu är julen helt ner packad. Och jag syr nya vita skira gardiner till kuvösen. 4längder tar 4 dagar då jag inte orkar att sy allt på en gång :-( . Det gjorde jag förr . Måste erkänna att jag saknar den tiden då ja kunde göra en mössa på en dag. Baka,städa,laga middag för att sedan gå ut på kvällen och umgås med Goa vänner över en öl eller bara ett glas vatten . Tyvärr så var det förr inte nu längre utan nu får ja ta en dag i taget. Men som sagt jag glömmer gärna detta och kör på som förr vilket resulterar i att helgen har jag spenderat vid holken och tömt magen :-( det som är skönt är att jag även denna gång kunde snyta en körning hit med ambulans. Men fråga är hur många gånger ja kan skjuta upp den körningen. Befarar att snart så händer det att någon måste ringa i alla fall för då är nog mina batterier helt slut. Jag har skrivit detta förr men det tåls att skriva i gen jag går ju på lånad tid . Med all den medicinering så får ju min lever mycket stryk och det visar sig på alla dessa prover ja tar.
Så just nu tar jag bara var dag och att jag vaknar varje morgon är liksom som en gåva . Det jag tycker mest är tråkigt är att jag har svårt att sova borta pga att jag har så stort behov att vara nära toaletten då mitt illa mående alltid kommer under natten och tidig morgon och sedan blir ja liggandes där ett bra tag,
Men nu tar vi natt här för Lalla har nu talat om ordentligt att hon vill sova nu . Så god natt med er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar