Populära inlägg

måndag 6 januari 2014

2014-01-06 Måndag

Go kväll . Vad har hänt här i dag då jo jag har fått färdigt mina gardiner till kuvösen. Möblerat om i kuvösen. Lagat lite handdukar som tappat sina hängen. Varit ute o gått i omgångar så ja får en rättvisa på mitt socker. Gott i genom mina mediciner vad som måste in skaffas och vilka ja måste ringa o förnya. Ringt till infektions kliniken och prata med doktorn om jag kan få gå ner med hiztamin intaget  svaret ett blankt NEJ jag måste ev höja det eller alternativet ta flera gånger i veckan nu tar jag bara 1 gång och ja tycker det räcker.jag kommer nog aldrig att få till baka min färg på magen mer. Då den är konstant blå svart p.g.a dessa injektioner jag tar  tar ju minst 5 injektioner per dag nu mer:-). Som sagt tur att det finns baddräkter så slipper man se min mage.önskar nu att våren kan komma så man slipper bylta på sig så mycket. Och att man kan va ute mer. Men nu så stänger vi ner för i kväll och inväntar John blund .ja jo han har tydligen redan varit här för Mme Lalla hon sten sover o snarkar så det slår härliga till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar