Populära inlägg

fredag 17 januari 2014

2014-01-17 fredag

Oj oj fy attans vad denna dag gått fort . Har varit på språng sedan kl 0740 då starka ha hemifrån sedan har det varit full rulle hela dagen.
Så nu känns det extra skönt att få lägga sig ner och bara njuta av att få slappna av.
För att i morgon blir det kul här för då kommer det ganska många på ljus party som ja ska här hemma hos mig.
Det ska bli spännande och se hur detta fungerar jag har aldrig varit på något förut. Hoppas nu bara att min kropp håller och att ja inte blir dålig efteråt. Men jag har tagit hem extra hand sprit och jag har sprutat mig lite mer och tagit Hiztaminet lite senare än jag brukar. Tar sprutan annars på onsdagar men flytta fram den denna gång ,
Å det ska bli så kul o så spännande. Men nu måste ja sova för jag är jätte trött. Natti natti .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar