Populära inlägg

söndag 12 januari 2014

2014-01-12 Söndag

Mm i dag har vi lyckats att få ner lite vitt puder från himlen dom kallar det snö hihi . Vi ska även få kallare i gen.  Denna dag har gått i bio tema hela dagen. Då Lalla inte vill gå långa sträcker så det blir korta korta stråket. Jag har stickat lite på Linas tröja men nu måste hon prova den innan ja kan sticka vidare. Sedan har ja ett projekt att sticka 9 stycken illrar på beställning.  Så jag har fått lite att göra i alla fall.
Vet att jag var på klagomål humör i går och gnällig men i bland leker rättare sagt ganska ofta så går in  i ett mörkt rum på något sätt och detta kommer nu tätare  mellan varven. Jag menar att jag blir mer o mer deprimerad fortare mellan gångerna . Men så här är nog mitt liv nu mer.
Men jag tror att så fort våren kommer så blir nog jag lite bättre till mods oxo. Ha en bra söndag alla

1 kommentar:

  1. puss & kram till dig vi skall inte vara deppiga ny dag imorgon tack för att du finns kärlek & ljus <3

    SvaraRadera