Populära inlägg

måndag 8 mars 2010

8 Mars


Ja då vart det Måndag i gen och jag har letet över allt efter mitt recept som min hus läkare skrev. Men enligt Alain o jc så tror dom att det var strn i paris som tog denna. så jAG MÅSTE TILL Michalski i alla fall i dag.
dagen är väll inte något så där jaG HAR LOVAT ATT JAG INTE SKA GÖRA NÅGOT EXTRa vagansa i dag p.g.r.av lördags nattens händelse.
Så jag sitter här på min stol o leker med datorn funderar på att gravera lite till oxå vill ge Michalski en vas för att hon är så gullig jämt mot mig.
I alla fall så har jag redan pratat med Emelie via telefon i dag nu på morgonen och nu för c:a 10 min ringde det på port telefonen trodde det var killen som kommer för att kolla till mina syrgas tuber men nopp det var det inte det var brev bäraren som sa att han hadde ett packet till mig.
SÅ han komm upp med detta till mig för han sa att det var tungt vilket jag kan intyga att det var kollar vem det är i från och vist är det från EMelie alltid lika kuligt att få från henne.
Öppnar packet och finner ganska så mycket eller ja mycket smått o gått där i.

2 st Året runt
5 paket l påsar
5 paket 2 l påsar i frys varianten.
5 st kron jäst "färsk"
2 burkar med bak pulver
3 artonger med bak plåts papper
4 kartonger med aluminium formar
1 kartong muffins form
4 kartonger med bull formar.
3 kartonger med scrap books saker
1 kuver med 4 st bilder
2 påsare karde mumma
och till sisst 500 gram madel massa så nu har jag att göra ett tag hihi
här ska det bakas bullar och semlor hihi
tack min älskade dotter för packetet.
Från att vara en tråkig måndag då jagf snart förlorar min röst på grund av syr gasen så vart det helt plötsligt en rolig måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar