Populära inlägg

måndag 29 mars 2010

29 Mars

Så där ja då var det månadg i dag och jag har varit på andnings kursen sedan kl:0830 till kl:1200
Sedan är det ju meningen att jag ska gå till min Franska lektion kl:1400 men detta får jag givet vis lägga ner i dag
jag vaknade av att her ont var framme och barna feber hadde spökat hela natten lång för mig så när vi skulle vila den sissta 30 min så somna jag direkt och när dom väkte mig så hade jag givet vis feber i gen plus att fru illa mående hade krupit fram m.m jag hatar när dom står på kö och bråkar med mig så där jag vill ju så gärna gå till kursen men jag orkar inte i dag. just nu så halv ligger jag i min svärfars underbara fotölj som man kan ställa hur man vill antigen sitter man upp eller så kan man halv sitta eller hel ligga i den , i dag eller sådana här dagar så uppskattart jag den enormt. den är ful som stryck men gud vad skön den är.
det blir att slö titta på någon film med dom små 4 benta i dag.
fick i alla fall i mig lite spagetti när jag kom hem men inte mer.
Och i morgon är det antitrypsin dagn ska vara där kl0800 på morgonen då min läkare ska till Belgien sedan och då ville hon gärna träffa mig inann hon åker dit.
men som sagt i dag mår jag bara skit änn så länge dagen är j inte slut så jag oppas det ändrar sig under efter middagen.
I går så fick jag ett mail från en tjej i SVerige som hadde samma sjukdom som jag fast hon är 9 år yngre än mig roligt att hon träffa på mig på nättet fast det är ju inte kul att hon räkat ut för samma sjuk dom som jag har för den är inget rolig alls att ha jävulens sjukdom so jag kallar den för för som sagt har man inte skinn på näsan så får man knapt någon hjälp p sverige man måste ha ganska mycket skinn och kontaker för att få något tyvärr.
Funderar på att skriva ut detta sedan som en bok och lämna till ett förlag inte för jag tror att dom blir intreserad av denna men man måste fördska i alla fall för det finns inte många böker om just denna sjuk dom och hur man ska gå till väga vad som händer m.m.
Får väll se när jag har mina nya lungor hur jag känner mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar