Populära inlägg

söndag 21 mars 2010

19 mars



Den 15 mars fick jag ett kort av Inga-Maria och Rune det var en hälsning om att jag skulkle bli bättre och att de hoppas att jag snart får mina lungor.
Jag har inte träffat dom sedan vi begravde min kära lilla Framor Gulli, och vi var och hälsa på dem för 5 årsedan då vi var runt Malmö för att hämta hem vår kiära lilla ja nu mer stora Angel som är en mycket gosig gentleman ras iller fräg Albino men gud så söt och framför allt så passar han så bra i sitt namn Angel. Han är även Morfar 3 gånger.
i alla fall så fick 30€ i födelse peng av dom för första gången på många många år.
Dom hadde till och med växlat till € peng.
Och för dessa så ville dom att jag skulle köpa en blomma. Men blommor har en tendens att dö så det ville jag inte.
Jag har länge gått o suktat efter denna men tyckt att den var för dyr på Mali Placie den kosta 39€ så jag sa till mig själv att om jag väntar så går den säkert ner i pris. Mycket riktigt näre nu denna dagen var o titta efter den så fanns det bara 1 kvar och den var sänkt till 29€. Så jag titta ordentligt på den då det var en visnings objekt och hitta lite skav märken m.m så jag frågade om detta var den sissta vilket dom svarade ja det är den sissta. Jag komenterade att det var skavd så jag undrade hur mycket dom kan tänkas gå ner mer på den.
Han svarade då ok jag ger dig 10% på prsiet ja det var ju inte mycket alls men även om den var lite skav märken på den så var den hur snygg som hälkst med just dessa märken.
Vilket inne bar att den såg ännu äldre ut än den var sagt o gjort jag tog den i alla fall för den hadde jag läääääääänge gått o suktat efter.
Jag tycker den är kanon snygg så i dag ska jag till Akain o se vad han har för väv som jag tänkte sätta längst ner och sedan plast påse som jag då ska sticka håll i.
Därefter ska jag fylla den med jord och sedan plantera typ mur gröna i de 4 hörnen och sedan något annat i mitten.
Funderarr på att åka till belgien för att kolla i våxt huset för att se vad de har.
mer fota när den blir helt klar kommer senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar