Populära inlägg

torsdag 11 mars 2010

11 Mars

Jha då har matte tagit emot som hon trodde var 200 små kyklingar som betalde 30€ för.
men så börja hon att packitera dom ja just det packa om allt hihi hon är lite knasig vår matte.
hon lägger nämligen 3st kycklingar i varje påse så när hon hadde gjort klart allting så tänkte hon att hon skulle kontroll räkna för hon sa att det känns som om jag packat mer än 200 kycklikngar.
Så hon börja att räkna alla påsarna m.m. sa hon och hon började om från början då vart Gusen tjurig så han hoppa helt enkelt upp på stolen och där i från till bordet och han knep en påse mitt framför ögona på matte.
Jag trodde hon skulle bli jätte arg men nopp det blev hon inte hon sa bara att du får vänta lite så skall jag ta bort plasten för den absolut inte bra för er.
hon tog bort plasten om dom kycklingar som gusen stal för henne,
Sedan la hon dom på golvet så vi alla skulle få var sin m.m kändes lite konstigt så jag satt i gemte matte vid hennes fot med en kyckling i min mun för detta kan ju inte bara vara sant att hon inte skäller som hon brukar göra när vi går upp bordet ,
i alla fall så sa hon när hon hadde räknat för 4 de gången att det vart en bra affär det här hon hadde räknat till 325 kycklingar så det blev 125 mer än hon bestält men samtidigt så betala hon bara för 200 st och det var ju 30 € det blev ju 0,15 cent per styck men nu fick hon dom för 0,09 cent vilket hon tyckte vart jätte bra .
Och ska sanningen fram så tycker vi ju det med för på det viset vart mer mat för oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar