Populära inlägg

fredag 12 mars 2010

12 Mars


hej Grostaquin här.
Måste bara få berätta att matte säger ju hela tiden att hon nu mer hatar tisdagar för det gör henne illamående med mera.
Men jag säger att jag HATAR VÄRKLIGEN FREDAGAR för då ska hon promt stor städa och ändra och möbler om så man blir aldeles snurrig i huvudet.
Mina vänner här nere dom dricker oftast vin på fredags kvällen eller ja nästan dagligen i vilket fall som hälst så är jag absolut inte behov av något alkohol för att bli snurrig i huvudet för det fixar matte ändå så bra på alla jävla fredagar och lördgaen då går hon lös på hennes sovrum och badrumet så man blir ganska så groggy ändå för hon en viss för kärlek till JAVEL o då menar jag den franska javelen den luktar väldigt starkt men tar bort det mesta även färg som inte ska vara där tar hon med javell så ni förstår att den är stark och då förstår ni oxå att jag inte behöver någon alkohol alls för den snurigheten fixar hon så bra ändå.
ska väll inte klaga för vist blir rent hus men va fan man blir ju aldeles snurrig i huvudet efter hennes fram fart man hittar inte sin egen sov plats eller sina leksaker för då har hon ändrat på det oxå.
Så ni som tror att det är lätt att vara iller hemma hos min matte tar fulkomligt fel för här städar hon bort en totalt man hittar alldrig det man gömt under veckan för då har hon varit framme o snot det.
finns bild bevis på att jag är helt utslagen bilden ligger både överst och feter detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar