Populära inlägg

onsdag 10 mars 2010

10 Mars



M.M M
Vet inte riktigt hur jag ska börja här känner mig inte så glad presis i alla fall.
Nu hör det ju till saken att jag är sjuk ja dom säger att jag är det vist så tror jag dom för här sitter jag nu ju med en grimma på och syrgasen flödar in via min näsa och förstör ganska så mycket i min lilla näsa.
Nä nu vad det ju inte om jävla sjukdom vi skulle prata om eller jag skriva om.
Utan det här vad det ju förr för något årsedan då kunde jag stå och baka en hel dag utan att sätta mig eller utan att behöva äta någotm.m.
Började i dag runt 9 tiden med mitt bak jag hadde ju fårr ett packet från Sverige som Emelie hadde sänt ner till mig.
dagens bak vart inte så mycket som jag hadde velat att det skulle bli.
det blev endast 60 st semle bullar och 60 st Rimbo bullar
Så detta tog mig hela dagen att fixa detta.
Men efter mycket om och men här så gick det ganska så bra fast jag hadde 5 l syrgas och jobbade vid spisen hihihi "ska nog tilllägga att det är en gas spis hehe vi har ingen el spis här tyvärr.
men jag hadde önskat att jag kunnde ha hunnit med mera typ lite mer socker kaka eller ja banan socker kaka hihi bananer får jag gämt här hemma börjar att känna mig mer som en apa i bur än en mäniska hihihi
I vilket fall som hälst så har jag nu diskat upp allt efter mig och nu väntar en härlig durch som jag tänkt att ta ganska så omgående

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar