Populära inlägg

onsdag 17 mars 2010

17 mars





i dag kunde jag fota de jag fick av Jean-Claude i går först så var vi på sjukan för att jag skulle få mitt antitrypasin sedan åkte vi till Makrnaden.
Marknaden här nere är det som jag älskar att gå runt på kan gå hur länge som hälst men tyvärr så har tiden till att gå runt dragits åt från kl 0900-1200 då marknaden stängs till 1130-1200 så på 30 min ska jag hinna runt vilket jag absolut inte gör så det blir bara i stor set till min egen lilla marknads kille som bara är så go och snäll.
I vilket fall så kolla jag i genom hans kollition som han hadde fått in i måndags det var ganska mycket som jag ville ha m.m. jag hadde 5€ i plån boken inte mer m.m jc skulle gå till minuten för att hämta ut lite till sig att ha på eftermidagen m.m han kom till baka och då hadde jAG HITTAT 4 ST SNYGGA SOM JAG GÄRNA VILLE HA ja j-c sukka o frågade vad han skulle ha för detta han berätta vad det kosta alltså 50 € ok då får jag gå till baka till minuten o hämta mer nö sa han hon får det för 30€ så jag fick mina saker för 30€ och jag vart jätte nöjd hihihi.
Jc undrade lite försaynt varför han kunde gå ner så pass mycket som han gjorde då sa killen men hon handlar ju alltid av mig så det är själv klart hon får rabbat vist jag tjänar inget på henne men det tar jag ut på de andra , För det är alltid lika kul att se henne i bland i rullstol i balnd med käpp och nu syrgas hon skäms alldrig över sig o det tycker jag är jätte bra för hon ger ju de andra en chans att våga komma ut dom oxå trots att hon har gått upp i vikt trots att hon i bland sitter i rullstol i bland kommer hon med käpp och nu dom sista gångerna så har hon syrgas tub och grimma och det var fler av marknads personalen som kom fram under tiden o tyckte att det var skarpt vågat att gå ut även om jag ser ut annerlunda eller ser väldigt trött o sjuk ut, det var alltid lika kul att se när hon kommer och kommer hon inte så undrar vi alla vart hon är och hoppas hon inte är allt för dålig .
Det ger så mycket att bara få höra sådant här från okända människor som jag inte ens pratat med utan jag har ju bara pratat med killen med kläderna. men när man får höra sådant här då blir man både glad o varm i kroppen och det gör ju oxå att man orkar mer än vad man tror.
i alla fall så får jag tacka både jc och marknads killen för dom nya kläderna tack så mycket .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar