Populära inlägg

måndag 1 mars 2010

1 Mars

ja eticketten är väll lite fel i dags läget det skulle nog stå hur det är att vara iller hos våran matte.
Som sagt i dag står vi inte högt i kurs kan jag lova. Och jag är Amethist som skriver,
Men jag var så hungrig så jag väckte Grostaquin och Gustave och fick dom till att hjälpa till att kalla på matte vilket innebär att vi står och skakar på gallret så det slår i väggen för då vaknar matte.
Fast jag kan ju till lägga att hon var inte så glad på oss alls hon muttra något som jag inte hörde alls när hon titta ut ue sovrumet.
Hon gick sedan till toaletten som hon alltid gör men just i dag så kurradde min mage aldeles förskräkligt mycket så jag börja i gen och bägge farbröderna kom o hjälpte till. Kan väll säga att det var inte kul att vara iller då för hon kom in rusande o sa att vi skulle bli ett liv kortare vilket jag inte förstod alls hur hon menade så jag frågade kilarna vad hon menade. Dom bara flina åt mig o sa att så säger hon ganska ofta om vi busar med henne så bry dig inte det var ju kul vi skar i gen.
Vilket i inte skulle ha gjort för då kom Jc upp och gapade till så till och med killarna vart lugna och vi lumma i väg till köks delen till den andra grinden ( ska till lägga att vi får inte vara i hela lägen heten när matte sover vi får endast vara i sovrumet och vardags rumet) eftersom hon är lite rädd att vi ska komma åt gas rören i köket när hon sover hehe .
Och sedan har hon en jätte stor tub med som hon kallar för syre som hon ine vill att vi ska leka med.
Ja i alla fall så stod matte i köket och hon muttra en hel del hörde jag men det börja lukat gått i alla fall, för hon började med våran frukost först fick vi våra skålar som var fylda till bredden med härliga kyckling bitar,
När vi ättit upp så kom skålen med Lactol och lite furotone som vi fick dricka och till efter rätt så fick vi lite gimpet pasta matte satt på golvet och gav oss ala detta.
Och då sa hon att vi inte så kulle göra om detta i gen för det va tur arr hon var påglat humör i alla fall för hon skulle till något som heter Paris vet i sjutton vad detta är men Grostaquin berätta att när han var liten så bodde han i Paris hos sin uppfödare. Skulle vara kul att få komma dit men det tror jag inte jag får.
Sedan fick vi var sin puss och vi alla kröp i hennes knä för att gosa lite.
Jag börjar nog att tro att matte börjar bli några illarar fttiga i huvudet för om hon nu tror att vi ska lägga av med detta som vi gjorde kl 0445 på morgon ja då är hon dummare än jag trodde. Jag menar vi fick ju en undra bar frukost med efter rätt vet inte hur hon täkte här men jag ska nog testa i morgon i gen o se om det fungerar.
I bland så förstår jag mig inte på människor dom är och förblir väldigt konstiga.
Men enligt Gustave som är äslt här hemma han säger att jag lär mig jag är ju inte 1 år ännu så jag har en hel del att lära mig att förstå hur dom fungerar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar