Populära inlägg

tisdag 29 april 2014

2014-04-29 Tisdag

Mm det ena avlöser det andra tydligen. I går fick ja veta att ja hade fått framfall 2 alternativ medcein eller operera det verkar bli det sista alternativet. I var jag på ögon och vad finner ja där jo grå starr på mitt vänstra öga ganska kraftigt . Ha inte konstigt att ja tyckt vi har för mycket dimma på vänsteröra sida bara . Undra vad som kommer här näst tro
 Att ja tappat mer av min hörsel så ja måste byta upp mig på hörapparaterna kanske eller att ja blir sittandes i rullstol. I stället för att dutt ge mig sjukdomarna så ge mig alla på en gång så tar ja tag i dom på mitt vanliga vridna sätt för det här börjar bli löjligt rent utav sagt

Man tror ju inte att det är sant för fasiken ju.så släng ner skutten på en gång så kan ja jobba på det i stället. Så slipper ha åka bergodalbana Mer för jag börjar bli trött på detta åkandes mellan att va bra och ännu mer sjuk.
Vad har jag att välja mellan jo Pesten eller Koleran dom två finns att välja mellan.
Stor kram till er alla för nu ska ja sova. känner mig överkörd som vanligt av alla sjukdomar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar